ODBIÓR OSOBISTY
Punkt odbioru osobistego mieści się w Warszawie przy ulicy Postępu 14, na terenie Salonu Samsung. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00 i w sobotę 10.00 - 14.00
Produkty zamówione w sklepie Online od poniedziałku do piątku do godz. 16.00 można odebrać tego samego dnia. Produkty zamówione w sobotę, niedzielę i dni świąteczne można odebrać w następnym dniu roboczym od godz. 11.00. (dotyczy artykułów dostępnych w naszym Salonie Samsung ul. Postępu 14). Pozostałe produkty będą gotowe do odbioru osobistego za ok 3 dni robocze.
Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest w pełni skompletowane i gotowe do odbioru.
Jeśli zamówienie zostało wcześniej opłacone a ma być odebrane przez inną osobę niż zamawiający koniecznie prosimy o taką informację drogą mailową (z adresu podanego przy składaniu zamówienia) lub podanie takich informacji w uwagach zamówienia. W przypadku takich zamówień osobę odbierającą werifikujemy na podstawie dokumentu ze zdjęciem.
UWAGA !
Udając się do Punktu Odbioru Osobistego prosimy zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie punktu odbioru. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości.
Zamówienie należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Regulaminem zakupów zamówienia, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie przekazujemy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę na podany przez Klienta numer konta bankowego.
W miejscu odbioru można uzyskać dodatkowe informacje o produktach.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt.
Obsługa sklepu online odpowie na wszelkie pytania telefoniczne i mailowe od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 do 18.00
telefon: 535-407-383 (opłata zgodna z taryfą Twojego operatora)
email: bmobile[at]4cv.pl